FAQ

 Ik heb een product online besteld en betaald. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

FunghiClear™ doet haar best om bestellingen binnen uiterlijk 48 uur te leveren. Het kan in sommige gevallen voorkomen dat het verzenden van een bestelling iets langer op zich laat wachten. In dat geval neemt onze klantenservice contact met u op. Heeft u vragen over leveringen? Dan kunt u zelf ook contact opnemen met onze klantenservice via: contact@funghiclear.be

Ik ben niet tevreden over het geleverde product, hoe werkt het retourneren?

Het is natuurlijk altijd vervelend dat je niet tevreden bent over een product. Wij doen ons best om je naar tevredenheid te helpen. Onze retourprocedure is helder en overzichtelijk.

Ik zoek een product, maar kan het niet vinden in de webshop. Wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice via contact@funghiclear.be, dan kunnen wij kijken of wij iets voor je kunnen doen.

Mijn betaling is niet gelukt, maar ik wil wel graag bestellen. Hoe kan ik alsnog betalen?

Je kunt altijd kiezen voor een overschrijving naar onze bankrekening NL08ABNA0824226003, maar als je contact zoekt met onze klantenservice via contact@funghiclear.be kunnen wij ook een betaallink aanmaken. Je kunt dan betalen met de door jou gewenste betaalmethode.

Ik wil bestellen, maar het product is niet op voorraad. Wat kan ik doen?

Indien je twijfelt of het product (tijdig) leverbaar is, neem dan contact op met onze klantenservice via contact@funghiclear.be.